Segítség szivat a UPC ! Vagy a posta ?

Én mint sima egyszerű gyerek anno kb 3 éve bekötettem a Upc-t, Tv, Net és telefon !

A net rendeben is van, a telefont egyszer sem használtuk, még készülékünk sincs !!!

Ugye a mobiloké a világ.  Azért kellett mind a három szolgáltatás mert akkor így volt

a legolcsóbb csomagban 7,800ft ! 

A tévé szolgáltatás mert a kutya itt van elásva 

......akkor mondták nekem, hogy ilyen bronz meg mittudomén milyen csomag digitális műsorok stb stb kell hozzá egy beltéri egység is. Mondtam ok, jöjjön ! Semmi gond nincs eddig. Na de, ugye eltelt pár év és a húgomék is bekötötték a Upc-t, Tv + Net 4950 ft-ért !!!!!! Amiért én 7,800ft-ot perkálok évek óta, és ekkor jöttem rá, hogy a digitális adáshoz használt beltérit nem is használom a tavalyi festés óta, nem lett visszakötve mert minek 2db távirányító ???? kábel be a tévébe és kész !!!! Ne erre felhívom őket és mondom, hogy így nem korrekt mert én évek óta fizetek rendesen és többet kérnek tőlem mint egy új előfizetőtől. Ugye mindenhol ez van újakat kell  szerezni. Na hát telefonban közölte a hölgy, hogy oké ha nem kell telefon meg digitális tévé adások akkor ez olcsóbb lesz nekem is, küld egy-két e-mail-t és a postán egy ingyenes dobozt adnak és küldjem vissza a beltérit, távirányítót meg a két kábelt....mondtam oké és ebben is maradtunk.

Én vissza is küldtem ezeket a dolgokat erre két hétre rá most jött egy levél, hogy fizessek be 20,000ft-ot mert nem kapták meg a csomagot amit én feladtam, elküldtem a feladószelvényt és azt mondták, hogy az ő raktárlyukban nincs a csomag, mondtam én ezt letojom és keressék meg ..........most itt tartunk, és remélem per lesz belőle, mert én rendben visszaküldtem. Ja és igen, kedves UPC kicsit gusztustalan amit a csomagok árával és a régi jól fizető előfizetőkkel tesznek, ugyanis a régiek is érdemelnének kedvezményt, talán többet mint az újak.

vagy a
szivat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!